Personal assistant

Als personal assistant werk ik, volledig of deels, bij jou op kantoor of je werkplek thuis. Ik doe dat bijvoorbeeld voor opdrachtgevers die genoeg hebben aan één of twee dagen ondersteuning in de week of in de maand. Of om een zieke collega te vervangen, drukte op te vangen of wanneer een project om extra handen vraagt. De ureninzet bepaal je zelf, en daarmee houd je de kosten in de hand.

Wat kan ik als personal assistant voor je doen?

  • Bijwerken van je administratie
  • Inrichten van je werkplek
  • Afhandelen van je post en e-mail
  • Een werkend (digitaal) archiefsysteem voor je bedenken en implementeren
  • Drukwerk regelen
  • Nalezen, waar nodig redigeren en opmaken van je teksten (offertes, artikelen, rapporten)
  • Organiseren van vergaderingen, workshops en evenementen
  • Opmaken van je presentaties (PowerPoint)
  • Bijhouden van je website
  • Bijhouden van je social media
  • Boeken van je reizen
  • Notuleren van je vergaderingen, bewaking actielijst.

Tot zover het lijstje. En het is maar een lijstje… Waar het om gaat: besteed uit wat jou van je ‘core business’ afhoudt. Ik bespreek het graag met je.